مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-09سياسي

فارس من| اقدامات اصناف برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب


با وجود اینکه وظیفه ای در مورد مسائل حجاب برای اصناف در قانون نظام صنفی تعریف نشده، اما اقدامات گسترده ای دراین زمینه از سوی اتاق اصناف تهران انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان  بنر تبلیغ حجاب در ورودی مجتمع های تجاری و پاساژها نصب شود  عنوان کردند که برای یادآوری مسئله حجاب و پوشش بهتر بانوان کشورمان در ورودی مراکز تجاری و پاساژها، بنر و اعلامیه هایی برای رعایت حجاب نصب شود و دارندگان مراکز تجاری و پاساژها ملزم به این کار شوند.

علی توسطی رییس اتاق اصناف تهران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با اقدامات اتاق اصناف تهران برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: موضوع عفاف و حجاب یک مسئله فرهنگی است و فرهنگ سازی در این حوزه در کشورمان بسیار اهمیت داشته، دارد و خواهد داشت.

  وی با اشاره به وجود تندیس ها و مجسمه های برهنه در کشورهای مختلف دنیا، اظهار داشت: فرهنگ ایرانی یک فرهنگ غنی است و برهنگی جزء فرهنگ پوشش ایرانی ها نبوده و با بررسی سنگ نگاره ها، مجسمه ها و تابلوهای که در طول تاریخ از فرهنگ مردمان سرزمینمان به جا مانده این موضوع قابل اثبات است زیرا در تمام این آثار تاریخی می بینیم که زنان و مردان سرزمینمان در طول تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اقدامات اصناف برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب

فارس من| اقدامات اصناف برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب